שאלות נפוצות

המוצרים נשלחים באמצעות חברות שליחויות ישירות מהמחסנים אל בית הלקוח ובהתאם לכתובת שמילאתם באתר.

הזמנות יוצאות מהמחסנים בכל יום, במקרים מיוחדים בהם כתובת הלקוח נמצאת באיזור מרוחק, או מוצר שכרגע אינו במלאי וצריך הזמנה מיוחדת, יתכן והמשלוח יתעכב ויקח עד 5 ימים עסקים, כמובן שהלקוח יעודכן לגבי כל עיכוב או בעיה.

ניתן להחזיר או להחליף מוצר תוך 14 יום מתאריך הרכישה כאשר המוצר סגור באריזה המקורית בכפוף להצגת חשבונית. לאתר iPets תהיה הזכות לגבות את עלות המשלוח בעת ההחלפה שלא נובעת כתוצאה מפגם במוצר. ניתן לקרוא על כך בהרחבה בדף : מדיניות החזרות.
  • הרשמה ופתיחת כרטיס לקוח לאתר היא לא חובה וניתן לבצע רכישה מהירה ללא הרשמה.
  • הרשמה לאתר: בעת פתיחת כרטיס חובה על הלקוח למלא את פרטיו האישיים, וכן כתובת דואר אלקטרוני וסיסמה אישית.

היתרון הגדול בהרשמה לאתר:

  • פרטי הלקוחות יישמרו במאגר ולא יהיה צורך להקלידם בשנית בביקורים חוזרים באתר.
  • שמירת היסטורית הקניות שם ניתן לראות מה רכשתם ובלחיצת כפתור להזמין שוב, אופציה אשר חוסכת הרבה זמן והתעסקות בקניות עתידיות.
  • משתמשים רשומים יזכו להטבה קבועה של 5% הנחה בכל קניה חוזרת עם קוד קופון.

מאגר הנתונים של האתר iPets מאובטח ופרטיות הלקוחות מובטחת. לא יעשה בנתוני הלקוחת שום שימוש בלא ידיעתם ואישורם. פרטי התשלום לא נשמרים במערכת לאחר הסליקה.

קורה הרבה פעמים שמוצר קיים בחנות אך עוד לא מעודכן באתר, ניתן לפנות בטלפון \ ווטאסאפ אל שירות הלקוחות, ואתם תענו בהקדם. במידה והמוצר קיים בחנות קיימת האפשרות להזמנה טלפונית.

כמובן, בעת השליחת הזמנה ניתן לבחור: “איסוף עצמי” ויצרו איתכם קשר מהחנות שההזמנה מוכנה לאיסוף.